Hoe maak je een eersteklas merk betaalbaar?

001-mxYale® Europe Materials Handling gaat een gloednieuwe vorkheftruck lanceren; deze truck biedt de hoge kwaliteit en betrouwbaarheid die bedrijven van Yale verwachten, maar dan voor een betaalbare prijs.

De serie MX is speciaal voor bedrijven die hebben te maken met wisselende vereisten voor materials handling. Deze serie wordt in eerste instantie leverbaar met een capaciteit van 2,0, 2,5 en 3,0 ton.

Karen Calver, productmanager voor vorkheftrucks bij Yale, vertelt meer over deze nieuwe truck:
Dit is een gloednieuwe truck die met de bewezen en geteste technologie van Yale is ontworpen.

Met de serie MX hebben we een oplossing gecreëerd die aan alle hoge normen van het merk Yale voldoet.  Betrouwbaarheid, servicegemak, ergonomie, productiviteit en lage cost of ownership staan niet alleen op ons wensenlijstje; dit zijn de principes die een product van Yale definiëren. En we kunnen met trots melden dat de serie MX aan al deze criteria voldoet.

De nieuwe serie MX wordt geproduceerd in Craigavon (Noord-Ierland) door een ervaren team met mensen die onlangs hun 400.000e truck hebben gebouwd, een Yale Veracitor VX.  De serie MX wordt geproduceerd met dezelfde hoge kwaliteit en met bewezen componenten van Yale.  De serie moet essentiële functies voor toepassingen in materials handling bieden zonder de complexiteit en kosten van het premium aanbod.

De betaalbaarheid van een truck tijdens zijn levensduur is heel belangrijk in deze zeer competitieve sector,voegt Karen daaraan toe. En daarom geloven we dat de serie MX het goed gaat doen op de markt.

Stilstandtijd wordt tot een minimum beperkt dankzij ondersteuning via ervaren dealers, diverse garantieopties en een ruime beschikbaarheid van onderdelen. En door de lagere aanschafprijs en het onderhoudsgemak van de bewezen componenten wordt deze truck waarschijnlijk voor veel klanten de eerste keus bij diverse toepassingen.

De serie MX is volgens dezelfde principes ontworpen als de Yale Veracitor VX, het topproduct uit het aanbod van Yale. Het zijn machines die eenvoudig door de eigenaar kunnen worden onderhouden, met service-intervallen van 500 uur en volledige ondersteuning door Yale en het uitgebreide dealernetwerk. De serie MX rijdt zuinig en is voorzien van talloze moderne ergonomische functies, en het ontwerp is gericht op comfort voor de bestuurder en uitstekende geluids- en trillingsniveaus. Het zijn machines die snel reageren en zeer productief zijn, waardoor een betaalbare productiviteit voor meer klanten binnen bereik komt