Minder Vermoeidheid Bestuurder Bij Orderverzamelen Met Nieuw Model Schaarlift Van Yale

Yale voegt ergonomisch model schaarlift toe aan serie MO van orderverzamelaars op laag niveau

Operator 1-2Yale heeft een vierde model toegevoegd aan de serie MO van orderverzamelaars op laag niveau. Het nieuwe model schaarlift biedt grote voordelen voor de bestuurder, zowel bij het verzamelen als ergonomisch.

Het schaarmechanisme van de MO20P zorgt dat bestuurders minder snel moe worden als ze zware of grote orders op hoogtes tot 690 mm verzamelen. Bestuurders die met dubbele europallets werken, profiteren omdat ze zich minder vaak hoeven uit te strekken en te buigen.

Voordelen voor ergonomie en comfort

Alle orderverzamelaars op laag niveau van de serie MO van Yale zijn eenvoudig te bedienen met de scooterbediening, voorzien van vingertopbediening en elektrische stuurfunctie. Hierdoor blijft de bestuurder binnen de structuur van de truck, waardoor vermoeidheid bij de bestuurder beperkt blijft en hij beter wordt beschermd.

Een groot, open platform met een betere toegang zorgt dat bestuurders gemakkelijk door de truck kunnen stappen om aan beide kanten te verzamelen; ze hoeven dus niet rond de truck of pallet te lopen als ze aan beide kanten van het gangpad orders moeten verzamelen. Het complete vloergebied van het platform fungeert als aanwezigheidssensor. Hierdoor kan de bestuurder in de comfortabelste staande positie met de truck rijden. Een rugleuning van zacht materiaal en een schokabsorberende platformmat verbeteren de ervaring van de bestuurder nog verder.

De bedieningen aan de zijkant kunnen als alternatief voor de rijbediening in het rijcompartiment worden gebruikt. De bestuurder kan naast de truck blijven lopen als hij orders in naast elkaar gelegen baaien verzamelt, zodat hij minder handelingen voor uit, aan, heffen en dalen hoeft uit te voeren en dat leidt tot minder vermoeidheid bij de bestuurder en een hogere productiviteit.

Verhoogde productiviteit

De MO20P biedt goede prestaties dankzij een krachtige AC-aandrijfmotor met hoge thermische capaciteit en een DC-hefmotor. De maximale rijsnelheid is 8,5 km/u met belasting en 10,5 km/u zonder belasting. In toepassingen waarbij sneller en over langere afstanden moet worden gereden kan er optioneel voor topsnelheden van 10 km/u belast en 13 km/u onbelast worden gekozen. Op kortere stukken en als er continu moet worden gestopt zorgen de snelle acceleratie, effectieve remfunctie en moeiteloze, precieze bediening voor een hogere productiviteit.

Een orderverzamelaar voor alle gevallen

Toen hij het nieuwe model schaarlift aankondigde, zei Gianbattista Scaramuzza, manager productstrategie voor magazijnapparatuur: “Met dit nieuwe model schaarlift kunnen we met recht zeggen dat de serie MO op vrijwel alle mogelijke situaties in de wereld van orderverzamelen op laag niveau is voorbereid. Dankzij de vier modellen en bijbehorende opties kan Yale nu de meest efficiënte en rendabele oplossing voor bijna elke toepassing bieden.”

Ga voor meer informatie over deze en andere machines van Yale of om de dichtstbijzijnde Yale-dealer te vinden naar www.yale.com.