Yale Tilt Website Naar Een Hoger Plan

Yale Europe Materials Handling heeft een nieuwe uitgebreide website gelanceerd om een interactieve en informatieve resource te bieden aan materials handling-professionals.

yale-homepageDe Yale website is grondig herontworpen en herschreven na uitgebreid onderzoek naar internationaal gebruikersgedrag. Dit heeft geleid tot een moderne en overzichtelijke website.

Grondig onderzoek naar user journeys heeft een aantal belangrijke redenen onthuld voor een bezoek aan de website van een fabrikant en het soort informatie waarnaar wordt gezocht. De nieuwe website houdt rekening met alle bevindingen en zorgt ervoor dat bezoekers eenvoudig hun weg vinden op de website.

De website omvat de volgende productgebaseerde applicaties:

• Een unieke, interactieve productkiezer om apparatuur te zoeken op basis van een specifieke eis voor de toepassing van de materials handling-apparatuur.
  • Met “My List” kunnen klanten een lijst van heftrucks opstellen waarin ze geïnteresseerd zijn die bewaard wordt zodat de bekeken producten bij een volgende bezoek aan de website weer snel te bekijken zijn.
  • Casestudy's en video's waarin de heftrucks van Yale® in de praktijk worden gebruikt.
  • Een kostencalculator die de 2,5 ton Yale Veracitor® VX diesel vorkheftruck vergelijkt met soortgelijke producten van concurrenten op basis van de datasheets van de fabrikanten en analyses uitgevoerd onder strenge testvoorwaarden.

De nieuwe website is geschikt voor weergave op mobiele telefoons en tablets zodat klanten zelf of met een vertegenwoordiger van Yale over de website kunnen surfen.

Allie Wilkins, Digital Marketing Manager van het bedrijf, zegt dat de website een enorme stap vooruit is voor de industrievertegenwoordiging op internet en dat het de kopers van materials handling-apparatuur zal helpen om de beste informatie te krijgen voor een weloverwogen aankoopbeslissing.

yale-product-selectorZe zegt: “De doelstelling voor het herontwerpen van de website was het leveren van een informatieve en nuttige tool om gebruikers te helpen en informatie te structureren op een manier die zowel gemakkelijk te vinden als gemakkelijk te begrijpen is.

We hebben ook videocontent op de website gezet om echte toepassingen aan te tonen en casestudy's van derde partijen waarmee gebruikers de producten in actie kunnen zien als aanvulling op de technische productgegevens.

Alles op de website is ontwikkeld aan de hand van de feedback van klanten.”

Onderzoek heeft ook aangetoond dat het gemakkelijk en snel vinden van dealers een prioriteit is voor de bezoekers van de website. U kunt nu op onze website een dealer zoeken op basis van een database met alle dealers in Europa zodat u de meest accurate dealerinformatie krijgt na een zoekopdracht.

www.yale.com zal uiteindelijk beschikbaar zijn in 15 talen waarvan 7 Europese talen met regionale websites speciaal voor elk gebied.