Maart 2022

De MP16UX meelooppallettruck van Yale is nieuw in ons groeiende aanbod voor toepassingen met een lage intensiteit

Maart 2022

Met de introductie van de MP16UX meelooppallettruck brengt Yale Europe Materials Handling wederom een innovatieve oplossing voor materials handling op de markt. Voor klanten met logistieke werkzaamheden met een lage of onregelmatige intensiteit, die de voordelen willen van een zeer efficiënte, gestroomlijnde en betaalbare truck, is de Yale MP16UX de perfecte oplossing.

"De Yale MP16UX is ideaal voor winkels en Last Mile Delivery: hij voldoet aan de verwachtingen en klaart de klus," vertelt Eva Nachtergaele, Solutions Manager EMEA bij Yale. "Voor magazijnen waar machines voor materials handling af en toe worden gebruikt, is onze nieuwste meelooppallettruck een betrouwbare truck met een laag energieverbruik.

Daarom is het een aantrekkelijke optie."

De meelooppallettruck is gestroomlijnd, lichtgewicht en eenvoudig te manoeuvreren. Bovendien biedt hij stabiliteit bij het verplaatsen van goederen.

Een compacte truck met een laag energieverbruik

De Yale MP16UX heeft een langere disselarm met een goed toegankelijke vlinderbediening. Daardoor kost het minder moeite om een lading te verplaatsten en zal de chauffeur minder snel moe worden tijdens een dienst.

De batterij gaat tot twaalf uur mee en kan dus tijdens de gehele openingstijd van een winkel worden gebruikt. Dankzij de optionele vorken kan de truck de meest voorkomende palletmaten tot een hoogte van 120 mm heffen. De zwenkwielen met vering verbeteren de laterale stabiliteit wanneer de truck van A naar B wordt gemanoeuvreerd en ladingen kunnen zacht op de grond worden gezet, zodat uw materials handling van begin tot eind zorgvuldig wordt uitgevoerd.

"Het lage energieverbruik en de lange levensduur tijdens diensten van de Yale MP16UX zijn belangrijke voordelen van onze nieuwste meelooppallettruck," zegt Eva. "Klanten kunnen erop rekenen dat dit product efficiënt en effectief zal zijn wanneer dat nodig is. Hij is compact en efficiënt, en heeft bovendien een aantrekkelijke prijs en lage gebruikskosten. Uit ons onderzoek blijkt dat 50% van de markt een truck met deze kenmerken zoekt en de Yale MP16UX staat klaar om aan de slag te gaan."