Januari 2020

Armor Manutention toont Yale-oplossingen tijdens de Exhibition Industrie Grand Ouest 2020

De officiële Yale®-dealer, Armor Manutention, zal deze maand op de Franse beurs Industrie Grand Ouest 2020 innovatie en technologie van Yale aan professionals en fabrikanten aanbieden.

Januari 2020

Van 28-30 januari zal Armor Manutention op de Industrie Grand Ouest 2020 in Nantes in hal XXL, stand H12, de op maat gemaakte producten van Yale voor de verwerkende industrie tentoonstellen.

Armor Manutention is in 2016 een Yale-dealer geworden en heeft sindsdien het marktaandeel en de dekking in zijn gebied voortdurend vergroot. De kernactiviteiten van het bedrijf, de verkoop, lease en het onderhoud van vorkheftrucks, wordt ondersteund door een zeer deskundig team met uitgebreide ervaring en een toegewijd team van Yale-technici die hoge normen nastreven op het gebied van aftersales, onderhoud en diagnostische ondersteuning.

Industrie Grand Ouest 2020 heeft voor 2020 een focus op duurzame industrie, Armor Manutention zal voor het eerst exposeren op de beurs in het Parc des Expositions in Nantes. De tentoonstelling geeft de bezoekers de mogelijkheid om de technologie van Yale zelf te zien en aan te raken.

Armor Manutention kijkt uit naar het bijwonen van Industrie Grand Ouest 2020: "Armor Manutention verheugt zich op de deelname aan de beurs "Industrie Grand Ouest" om het merk Yale in de Pays de Loire te promoten", aldus Nicolas Moy, Manager van Armor Manutention.

Ergonomie als standaard

Amor Manutention zal op Industrie Grand Ouest 2020 drie toonaangevende Yale-producten in de schijnwerpers zetten; de Yale® ERP18VT 3-wiel elektrische vorkheftruck met contragewicht, een lithium-ion aangedreven MP16 meelooppallettruck en de MS12 meelooppallettruck.

De Yale ERP18VT elektrische vorkheftruck met 3 wielen combineert hoge prestaties met energie-efficiëntie en is een ergonomisch geavanceerde vorkheftruck voor middelzware tot zware toepassingen. Het compacte ontwerp van de elektrische vorkheftruck uit de VT-serie biedt een hoge wendbaarheid, waardoor hij goed in smalle gangpaden kan werken. De prestaties, energie-efficiëntie, wendbaarheid en de inzetduur van de batterij kunnen allemaal worden afgestemd op de toepassing, wat de productiviteit en doorvoer verhoogt en de kost per verplaatste pallet aanzienlijk verlaagt.

Slimme, snelle en betrouwbare laagheffende pallettrucks met een bewezen staat van dienst in krappe en drukke gebieden: de MP16-22-meelooppallettrucks zijn ontworpen om de productiviteit van de materials handling te helpen maximaliseren. De MP16-22 werkt moeiteloos en efficiënt in de kleinste ruimtes; deze truck is ontworpen rond de behoeften van de chauffeur en biedt een slimme ergonomie en een hoge wendbaarheid.

De MS12-meeloopstapelaar is ontworpen om zeer gebruikersvriendelijk te zijn met een soepele aandrijving en een hef- en daalbediening die een goede wendbaarheid mogelijk maakt in krappe bochten. Ideaal wanneer er een goedkope oplossing nodig is voor het ophalen van de voorraad bij middelgrote tot grote werkzaamheden.

De ergonomisch georiënteerde filosofie van Yale is terug te vinden in alle drie de producten en biedt de chauffeurs comfort en precisie, helpt vermoeidheid te verminderen en biedt een uitstekende wendbaarheid om de kosten te minimaliseren en de totale productiviteit te maximaliseren.