Juni 2022

"Technology that moves" op LogiMAT 2022

Yale Europe Materials Handling maakte een triomfantelijke terugkeer op de LogiMAT onder het thema "Technology that moves". Tijdens het evenement dat op 31 mei tot 2 juni in de Stuttgart Messe werd gehouden, waren bezoekers getuige van een verscheidenheid aan baanbrekende materials handling-oplossingen op de Yale-stand.

Juni 2022

"Technology that moves" op LogiMAT 2022

Yale dat een zakelijke transformatie heeft ondergaan, bracht zijn vernieuwde en herladen oplossingen naar het internationale intralogistieke evenement. Experts legden uit hoe hun technologie met de tijd meegaat en dit voor klanten nieuwe oplossingen voor materials handling betekende die voldoen aan de veranderende eisen van de industrie. De nieuwste Yale-producten combineren technologie en design om een aanpasbare oplossing te bieden voor klanten en hun unieke toepassingen.

"Het was een waar genoegen om dit jaar terug te zijn op LogiMAT en klanten, dealers, partners en nieuwe bezoekers onder één dak te herenigen. Er was een geweldige sfeer op het evenement, vooral omdat Yale een enorm opwindende bedrijfstransformatie heeft ondergaan, waaronder een nieuwe website en een verkoopproces om te voldoen aan de behoeften van klanten met focus op industrieën en oplossingen. We hebben onze nieuwste oplossing gepresenteerd, de nieuwe N-serie die een geheel nieuwe manier biedt om materials handling-oplossingen te configureren en bedrijven in beweging te houden, zelfs onder voortdurend veranderende omstandigheden", zegt Timo Antony, Area Business Director Central Europe bij Yale.

Eerste openbare presentatie van de N-serie van Yale

Bezoekers van LogiMAT kregen de nieuwste vloot van de sector te zien, de Yale N-serie, tijdens zijn allereerste openbare presentatie na de introductie in mei. Naast bestuurderscomfort, veiligheid en efficiëntie vormt het nieuwe product voor klanten een eenvoudige manier om de truck te configureren voor hun unieke eisen.

Een nieuwe toekomst opladen

Yale's lithium-ion batterijpartner, Sunlight Group, was ook aanwezig op LogiMAT om bezoekers te ontmoeten en een magazijnreachtruck te demonstreren die werd aangedreven door een van zijn lithium-ion oplossingen. De MR16 reachtruck kan tot 10,7 meter heffen en heeft een maximale hefcapaciteit van 1600 kg. Dankzij het robuuste mastontwerp kunnen ladingen stabiel worden verwerkt en dankzij de hoge restcapaciteit sneller ladingen wegzetten en ophalen. De reachtruck heeft een ruim chauffeurscompartiment en kan in krappe ruimtes manoeuvreren, waardoor hij ideaal is voor magazijntoepassingen waarbij de opslagruimte moeten worden gemaximaliseerd.

Yale versterkte onlangs zijn samenwerking met Sunlight Group die eerder loodzuurbatterijen als optie voor zijn productassortiment leverde. Yale biedt nu ook de lithium-ion batterijen van het bedrijf aan.

"Het was een waar genoegen om samen met onze partner Sunlight Group op LogiMAT te zijn. Het bedrijf is een van 's werelds topfabrikanten van oplossingen voor energieopslag en we gebruiken hun batterijoplossingen al lang in onze producten. We hebben onze samenwerking uitgebreid en we kijken ernaar uit om met hen samen te werken om onze klanten de allerbeste stroomoplossingen te bieden om hen in beweging te houden", aldus Timo.

"LogiMAT is slechts één hoofdstuk van een spannende periode bij Yale. Het was de perfecte gelegenheid om onze dealers, onze oude en nieuwe klanten te ontmoeten. Er komt in de nabije toekomst meer van Yale om onze dealers en klanten beter van dienst te zijn en met hen samen te werken om al onze bedrijven vooruit te helpen. Deze gedeelde reis met onze vertrouwde partners is een spannende tijd voor Yale", voegde Timo eraan toe.