Juli 2020

Nieuwe website biedt gebruikte materials handling-apparatuur van vertrouwde Yale-dealers aan

Yale Europe Materials Handling kondigt met trots een nieuwe website aan, Yaleused.com, die eindklanten in heel EMEA zal helpen bij het vinden van betaalbare, betrouwbare en goed presterende gebruikte en gereviseerde Yale-producten in een goedgekeurd verkoopkanaal.

Juli 2020

• De nieuwe website zal eindgebruikers helpen bij het vinden van betaalbare gebruikte producten die te koop en te huur worden aangeboden door geautoriseerde Yale-dealers.
  • Met Yaleused.com kunnen geautoriseerde Yale®-dealers direct beschikbare gebruikte en gereviseerde machines te koop en te huur aanbieden aan klanten.
  • De website biedt klanten een nieuwe manier om snel echte en betrouwbare Yale-machines te kopen tegen betaalbare prijzen

De nieuwe website biedt erkende Yale®-dealers een exclusief platform om gebruikte en gereviseerde materials handling-apparatuur te koop en te huur aan te bieden. Klanten kunnen zoeken naar direct beschikbare apparatuur die te koop of te huur is, om te voldoen aan hun huidige toepassingseisen en zakelijke omstandigheden.

"We zijn blij met de mogelijkheden die Yaleused.com onze dealers biedt om de beschikbare gebruikte Yale apparatuur te promoten", zegt David McIntyre, Re-Marketing Manager. “Niet voor elke toepassing is een nieuwe machine nodig. Bedrijven kunnen in een situatie komen waarin ze onmiddellijk een vorkheftruck moeten aanschaffen of de uitgaven moeten verminderen. Misschien hebben ze zelfs een reservevorkheftruck nodig om de werkzaamheden soepel te laten verlopen. Via de nieuwe website kunnen ze gebruikte apparatuur kopen bij een lokale Yale-dealer met een budget dat past bij hun individuele behoeften"

Gemoedsrust

De vraag naar gebruikte apparatuur van hoogwaardige kwaliteit blijft groeien en daarmee ook de behoefte aan een professionele aanpak. Tweedehands producten bieden bedrijven een betaalbare optie om aan de directe eisen te voldoen.

"Yaleused.com geeft klanten direct inzicht in de verschillende gebruikte producten die verkrijgbaar zijn bij een geautoriseerde Yale-dealer en zorgt voor een eenvoudige communicatie met de verkoper. Klanten kunnen tweedehands machines vinden van een toonaangevende, internationale vorkheftruckfabrikant die de gemoedsrust biedt die alleen een officiële Yale-dealer kan bieden", aldus David McIntyre.

David voegt hieraan toe: "Naast het aanbieden van volledig en goed onderhouden kwalitatief hoogwaardige machines die direct beschikbaarheid zijn, profiteren klanten ook van de lokale aanwezigheid van een geautoriseerde Yale-dealer die volledige ondersteuning kan bieden op het gebied van onderdelen en service, garanties en financieringsopties."

Naast de nieuwe klantgerichte website is er een apart voorraadbeheersysteem en een Dealer-to-Dealer-advertentieplatform, gericht op het helpen van Yale-dealers om hun voorraad te controleren en effectief te communiceren met het uitgebreide Yale-dealernetwerk in de EMEA-regio en de rest van de wereld.

"Nu de interesse in gebruikte en gerenoveerde apparatuur blijft groeien, zijn we blij dat we bestaande en nieuwe klanten gemakkelijk kwaliteitsproducten van Yale kunnen verkopen waarbij ze erop kunnen vertrouwen dat ze nog vele jaren betrouwbaar en productief zullen zijn", concludeert David.