Mei 2022

Creëer uw eigen norm: Yale lanceert het nieuwe aanbod N-serie trucks

De one-size-fits-all heftrucks uit het verleden zijn niet langer goed genoeg. Klanten die het hoofd moeten bieden aan hedendaagse uitdagingen hebben een truck nodig die is afgestemd op de unieke behoeften van hun toepassingen. De Yale N-serie biedt heftrucks van een nieuw, uitmuntend niveau: de prestaties, ergonomie en configuratiemogelijkheden bieden klanten alles wat ze nodig hebben. En legt de lat voor succes hoger.

Mei 2022

Creëer uw eigen norm: Yale lanceert het nieuwe aanbod N-serie trucks

De N-serie is niet meer onder te verdelen in de categorieën basis, standaard en premium heftrucks. Klanten krijgen nu een compleet nieuwe ervaring en kunnen hun eigen truck specificeren.

Phil Mean, Product Strategy Manager bij Yale Europe Materials Handling licht toe: "De lancering van de N-serie is een keerpunt voor Yale. In tijden dat er een tekort is aan heftruckchauffeurs en de kosten stijgen, is het belangrijk dat bedrijven de uitrusting hebben die aansluit bij hun behoeften. De N-serie nodigt klanten uit om geen genoegen te nemen met de status quo, maar hun eigen norm te creëren. Zelfs bij extreme toepassingen kunnen de trucks worden afgestemd op de behoeften van de klant. Tegelijkertijd bieden de trucks bestuurderscomfort om de productiviteit zo veel mogelijk te stimuleren."

De eerste truck uit het aanbod die gelanceerd zal worden is de GDP/GLP 2.0-3.5N. In de toekomst zullen er meer elektrische en ICE-trucks worden toegevoegd.

Ontworpen rondom de chauffeur

De N-serie is volledig afgestemd op de behoeften van de chauffeurs en de uitdagingen van het betreffende bedrijf, in plaats van dat klanten een truck gebruiken die functies bevat die ze niet nodig hebben. De truck doet veel meer dan alleen goederen verplaatsen van A naar B: de N-serie kan arbeidsproblemen verminderen vanwege de uitmuntende ergonomie en kan bijdragen aan het behoud van personeel.

De driepunts instap, de grote handgreep en de royale voetruimte verminderen belasting en draaien van het lichaam als de chauffeur de cabine in- en uitstapt. De armleuning kan worden opgeklapt om ongehinderd in en uit te stappen en biedt uitgeklapt extra comfort. "We weten allemaal dat de juiste uitrusting en werkomgeving cruciaal zijn voor goede prestaties. Daarom hebben we een royale chauffeurscabine ontworpen die meer ruimte biedt aan het hoofd en de schouders, evenals een volledig geveerde stoel. Zelfs tijdens een lange dienst biedt de N-serie comfortabele werkomstandigheden voor de chauffeur," aldus Phil.

Zicht rondom

De trucks hebben een breed mastvenster, dat uitstekend zicht naar voren biedt tijdens het tijden of verplaatsen van ladingen. De laserlijn op de vorken zorgt dat de chauffeur snel kan zien waar de vorken in een lading gaan (ideaal voor donkere omgevingen) en het glazen dak biedt onbelemmerd zicht naar boven, zodat chauffeurs ladingen op hoogte beter kunnen verzamelen en neerzetten.

De Yale N-serie bevat technologie die uniek is voor de industrie en biedt topprestaties, vertrouwen en productiviteit. Een standaard uitgevoerd kleurendisplay met touchscreen biedt snel en gemakkelijk toegang tot belangrijke informatie over de truck.

Andere optionele hulpsystemen voor de chauffeurs zijn bijvoorbeeld een achteruitrijcamera met display, een zeer uitgebreid configureerbare set schijnwerpers, voetgangerswaarschuwingslampen en montageposities en geïntegreerde nabijheids- en voorwerpdetectiesystemen.

"Met vertrouwen aan het werk gaan is essentieel om productiviteitsdoelen te bereiken en chauffeurs in beweging te houden", gaat Phil verder. "Behalve geweldig zicht en een uitmuntende ergonomie biedt de Yale N-serie heftrucks een snelle acceleratie en snelle hef-/daalsnelheden, die elke cyclus met cruciale seconden verkorten."

Efficiënt en betrouwbaar

De steeds hogere productiviteitsdoelen zorgen ervoor dat bedrijven twee tot drie diensten werken en dat betekent dat de logistiek een nieuwe norm moet stellen voor een hoge werktijd en lage cost of ownership.

Zware werkcycli en uitdagende omgevingen kunnen de werktijd in gevaar brengen. De Yale N-serie is ontworpen om prestaties te leveren, dienst na dienst.

De heftrucks hebben een laag brandstofverbruik waardoor ze minder brandstof nodig hebben en meer werk kunnen verzetten. Door de betrouwbare en robuuste onderdelen is er minder onderhoud nodig, waardoor de truck zo lang mogelijk in beweging blijft en er minder sprake is van uitvaltijd.

"Ons nieuwe aanbod biedt nog veel meer voordelen en functies, dus we moedigen de logistiek aan om contact op te nemen voor meer informatie. Onze dealer- en salesteams werken direct met onze klanten samen om hun specifieke behoeften te begrijpen en hen te helpen wat ze precies nodig hebben van de N-serie trucks."

"Dit is een baanbrekend aanbod dat de manier waarop Yale oplossingen creëert voor onze klanten zal veranderen. We hebben altijd gezegd dat mensen centraal staan bij onze producten. De N-serie, die onze klanten de kans geeft een op maat gemaakte heftruck te creëren voor hun toepassing, is daar een prachtig voorbeeld van", concludeert Phil.

Wij kunnen u helpen om de juiste oplossing te vinden

Praat met onze industrie-experts

Contact met ons opnemen