april 2019

Yale-oplossingen voor toepassingen in de voedingsindustrie en de detailhandel bij FAME INNOWA

Van 3 tot 6 april wordt in Torre-Pacheco Murcia de technologie en innovatie van Yale gepresenteerd op FAME INNOWA – de beurs voor landbouwtechnologie en agribusiness in het Middellands Zeegebied. Bezoekers aan deze belangrijke Spaanse beurs krijgen de kans om een reeks Yale-producten te ontdekken met dank aan de lokale Yale-dealer Setecar.

april 2019

• FAME INNOWA, gevestigd in Murcia, Spanje, toont hier de nieuwste ontwikkelingen in de landbouwtechnologie.
  • Yale®-dealer Setecar is er voor het eerst bij en deelt z'n expertise en oplossingen die speciaal geselecteerd zijn voor de voedingsindustrie en de detailhandel.
  • Setecar zal een scala aan Yale producten laten zien, van vorkheftrucks tot pallettrucks.

Na het succes van het evenement van vorig jaar wordt FAME INNOWA een niet te missen beurs voor fabrikanten, ondernemers en landbouwers. De agrovoedingsindustrie is een van de belangrijkste industriële activiteiten van het land en speelt een sleutelrol in alle Spaanse economische sectoren. FAME INNOWA is van plan om de laatste ontwikkelingen en vooruitgang op het gebied van geavanceerde landbouwtechnologieproducten samen te brengen.

Voor het eerst zal Yale-dealer Setecar op het evenement aanwezig zijn om zijn expertise te delen en een selectie van Yale-producten te tonen die speciaal zijn uitgekozen voor de voedingsindustrie en de detailhandel. Setecar zet zich al langer dan 25 jaar in om een uitstekende klantenservice te leveren, met uitgebreide ervaring die voldoet aan de meest veeleisende materials handling-eisen in de regio Murcia.

Bij de stand van de dealer zullen vier belangrijke producten te zien zijn die voldoen aan de behoeften van de agro-voedingsmiddelenindustrie; een Yale VT-serie een elektrische vorkheftruck met drie wielen, MX-serie vorkheftruck met vier wielen, MP16 meelooppallettruck en een MS12 meelooppallettruck

Door de combinatie van hoge prestaties en energie-efficiëntie is de Yale VT-serie een van de meest ergonomisch geavanceerde elektrische vorkheftruck met drie wielen voor middelzware tot zware toepassingen. Het compacte ontwerp van deze elektrische vorkheftruck met contragewicht biedt uitstekende wendbaarheid, waardoor hij in de smalste gangpaden kan werken. De prestaties, energie-efficiëntie, wendbaarheid en de inzetduur van de batterij kunnen allemaal worden afgestemd op de behoeften van de toepassing, wat de productiviteit en doorvoer verhoogt en de kost per verplaatste pallet aanzienlijk verlaagt.

Ideaal voor groot- en detailhandeltoepassingen, Yale MX-serie vorkheftrucks zijn ontworpen voor betrouwbare, langdurige prestaties en duurzaamheid. De serie MX biedt klanten in standaardtoepassingen een kostenbesparend alternatief voor de Yale Vericator VX-serie met veel extra's voor zware toepassingen. De MX-serie is zuinig in gebruik en beschikt over een volledig pakket moderne ergonomische functies, waarbij het comfort voor de bestuurder voorop staat in het ontwerp en de uitstekende geluids- en trillingsprestaties. Het zijn machines die snel reageren en zeer productief zijn, waardoor een betaalbare productiviteit voor meer klanten binnen bereik komt. De Powershift-transmissie met enkele versnelling voert veranderingen in rijrichting soepel uit voor maximale efficiëntie en competitieve cijfers voor het brandstofverbruik.

Slimme, snelle en betrouwbare laagheffende pallettrucks met een bewezen staat van dienst in krappe en drukke gebieden kenmerken de Yale-reeks van meelooppallettrucks. De MP-serie is ontworpen om de productiviteit van elke handeling te maximaliseren en is ideaal voor lichte, middelzware en zware ladingen binnenshuis, het laden en lossen van vrachtwagens en horizontaal transport over korte en lange afstanden, waardoor deze serie zeer geschikt is voor de dagelijkse taken die worden uitgevoerd in de voedingsmiddelenindustrie en de detailhandel.

Tot slot is de Yale MS12, een goedkope materials handling-oplossing die optimaal gebruik maakt van waardevolle magazijnruimte, een zeer controleerbare en wendbare meeloopstapelaar met een hefvermogen dat geschikt is voor verschillende gebruikershoogtes en ervaringsniveaus. Ideaal voor gebruik in opslagruimtes van supermarkten, kleinschalige magazijnen, koelhuizen en winkels waar een goedkope oplossing voor opslag en ophalen nodig is. De stapelaar is ontworpen om zo gebruiksvriendelijk mogelijk te zijn met een soepele aandrijving, hef- en daalbediening voor moeiteloze wendbaarheid in de krapste hoekjes.

De ergonomisch georiënteerde filosofie van Yale is terug te vinden in alle drie de producten en biedt de chauffeurs comfort en precisie, helpt vermoeidheid te verminderen en biedt een uitstekende wendbaarheid om de kosten te minimaliseren en de totale productiviteit te maximaliseren.

Yale en Setecar kijken ernaar uit om nieuwe en bestaande klanten te verwelkomen op FAME INNOWA op 3-6 april in het Palacio de Ferias y Exposiciones in de regio Torre-Pacheco-Murcia.